Er is iets mis met je woning? Geen zorgen, we zijn er om te helpen. Log in met je persoonlijke gegevens om een storing te melden. Let op, deze service is alleen beschikbaar voor huurders bij wie in het huurcontract staat dat het beheer van de woning is uitbesteed aan Vastgoed Beheer. Als dat niet bij jou het geval is, neem dan bij een storing contact op met de eigenaar van je woning.
Als er een dringend probleem is, kun je dat 24/7 aan ons melden. Onze wachtdienst zal ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk geholpen wordt. Probeer wel eerst zelf te beoordelen of het probleem kan wachten tot de volgende dag. Je kunt onze wachtdienst alleen bellen voor écht dringende problemen. De contactgegevens staan in je beheer- of huurovereenkomst.
We beschouwen de volgende problemen als dringend:
- Je cv-installatie is uitgevallen en je kunt het probleem zelf niet oplossen.
- Je hebt een gaslek.
- Er is een ernstig lek in je waterleiding dat grote schade kan veroorzaken.
- De stroom is volledig uitgevallen, of essentiële groepen zoals je cv, vriezer of koelkast doen het niet meer.
- Er is een ernstige lekkage in je dak dat grote schade kan veroorzaken.
Als je cv buiten kantoortijden een storing heeft, controleer dan eerst zelf of je installatie voldoende waterdruk heeft en of er lucht in zit. Als het probleem aanhoudt nadat je het systeem hebt ontlucht en bijgevuld, kun je de storing bij ons melden.
Even voor de duidelijkheid: de verantwoordelijkheid en kosten voor het onderhoud van je woning zijn wettelijk geregeld in Nederland. De verhuurder is verantwoordelijk voor groot onderhoud en de huurder voor klein onderhoud. Groot onderhoud omvat dingen zoals het repareren van het dak, het vervangen van de keuken of het schilderen van de buitenkant. Klein onderhoud gaat over dingen zoals het bijvullen van de cv-ketel, het vervangen van een kraanleertje of het schoonmaken van de dakgoten.
Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!